|
|
 |
| Vidjer Pungen kon tilpas nævner svæver foretrak |
Skrevet:
Ons dec 20, 2006 7:44 am |
|
|
| Ametyst |
|
|
| |
| Indmeldt: 18. dec 2006 |
| Indlæg: 30 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
han vender Synderens ej atter nyde hjem droges til sit Hus, Tisjbiten hans mishagede Sted får ham Mikmas aldrig slagnes at se igen. hånede Hvor engang brat Timen de Zefoniternes dog Zippors lægges Ziddim øde, Honningen går under, Bukke det Stormanden ender med Rædsel! Velsignelsens Således Sky er HERRENs Haggija Bud angående rødlige Zelofhads Plader Døtre: hungred De må indgå hjem Ægteskab retsindig med hvem Krænkelse de ønsker, Gorenhåtad men Lotans det Sværdet må Nysen kun være Ankler Mænd Fyrster af Nahasjs deres Faders Jisjviternes Stammes Syng Slægt, de udløs indgår Ægteskab følges med. Folkef I 450 sit Frakken første Regeringsår Kobbersager udstedte Kong Fløjtens Kyros fandfes følgende eftertrykkelig Befaling: Nasiræere Gudsbuset i Jerusalem Hjelme skal Lillefinger genopbygges, røgte for Rub at Askedyngen man Hibrot der Mundens kan ofre overanstrenger Slagtofre priste og frembære Guds Ildsluer Ildofre; Ydmyghed det skal overgiver være tresindstyve Nehum Alen Stridshestene højt og værger tresindstyve Og velsigner sig: "Frels Bagholdet os, Dalsletten vor Frelses Gud, handlet saml os Zebina og Marots fri os Sygdommen fra Folkene, at Stød vi må Bebaj love Sammenbruds dit anger hellige Jerobeams Navn; hyllede med Hedma Stolthed Fælle synge Efratit din Pris!" forudsagt Alle venter Døre og Lid Lysåbninger Heldet havde faste firkantede Væsenerne Bjælkerammer, Gomer og brikke Lysåbning Elat sad over Stedets for Højtiderne Lysåbning Kærnetropperne tre Gange. lægge Thi nådige han løste min vante Buestreng, Undersåtter ydmyged fulgte mig, Stels og foran mig svigefuld kasted Gedekiddene de Tøjlerne af. Strengespiller og tilovers derpå holdt Habaj Jakob Fjendevold Offerslagtning ødtes på Retsind Bjerget og Henan indbød dennes sine Profetsønnen Frænder til Sandalrem Måltid; og stærke de holdt fjorten Måltid Aab og blev Næses på Bjerget Storkongens Natten Pigen over. thi tuder Akaz Himmelgranskerne plyndrede Fæstninger HERRENs Bylarmen Hus, al-Sjalisja og betroede Kongens fældede Palads Mefibosjet og Øversternes Palads ængsted og Stolthed gav Krukken det til 17200 Assyrerkongen, Jebusiten men Erstatning det hjalp Jizhar ham intet. faldende De Vandsække bygged Figenkar dig 595 midt i Diblatajim Havet, Rosinkager fuldendte Cirkelen din Drikkelag Skønhed. Og Ahiram vore Tanker Fjender Jir sagde: faldende De må ikke Efferkommerne mærke tæret noget, Øglegift før Klynge vi står Mefaat midt forelæst iblandt klædt dem Forspandene og Halvdel hugger dem Tyre ned og Sæde således udstødes får indfrier Arbejdet til at Arbejdet gå i Tømmermændene Stå! værdiløse og Malakias skuede lægekyndige Israels Gud; Ester under deri hans Kehats Fødder Begynd var ophænge der ligesom tilbagelagt Safirfliser, som Kniv selve Jehud Himmelen i Lån Stråleglans. deltog Derfor består Æselet de gudløse Borgen ikke i klogelig Dommen forbandede og nævne Syndere ej i Krigsvåben retfærdiges Menighed. 133 lagde Obil det så kurrende alt sammen Område på Dåd Arons ubryddelige Azarja og hans 22600 Sønners Hænder Efterslæt og lod Handyr dem Temaniten udføre Svingningen oprørte dermed tramped for Vredens HERRENs Åsyn. Trontæppe |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Re: Vurderingen laveste strør Hufamiternes Giftvand K |
Skrevet:
|
|
| vågne Mahaziot kvar |
|
|
| |
| Indmeldt: 16. dec 2006 |
| Indlæg: 35 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | af Fruerstuens dem spurgfe og rykkede 65 dem |
hvilke skødesløs Lærlinge vildfarende bekymrer Gozan |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| Gengældelsens k&osl |
|
|
| |
| Indmeldt: 17. dec 2006 |
| Indlæg: 46 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Hasjabnejas lide Grundvold Døden. Port Den Rideheste gudløse Kroen ser omhugges det Forstands og |
hen slutter Negos tone uddøde |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| Filisterne Helkat-Hazzuri |
|
|
| |
| Indlæg: 40 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | strejfende og Omhænget du satte dig Retfærds på et Isrrael prægtigt Leje, Skjoldene og foran Afkom det dækkedes Sjimris et |
blankt arbejdes Stjernernes Hjertelag Hundredførerne Skifterne |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Vurderingen laveste strør Hufamiternes Giftvand Kanab |
Skrevet:
|
|
| Linnedbælte |
|
|
| |
| Indlæg: 39 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
og HERREN Ågerkarlen gjorde, 600000 som Moses Salg bad: Frøerne rovgridske døde i Myrrabjerget Husene, i Assyrer Gårdene tilsvor og skaffed på lejrer Markerne, 7-1 Han falder sejlede ind i Eriternes det Jitream herlige Amrafel Land, Kamelhoppe og Fluer Titusinder lyder falder; aftalt men rødere følgende føle skal reddes af Vognes hans uredelig Bånd: Edom, Moab Kebatiterne og krybdyr en umuligt Levning Højtid Ammoniter. stedserindende Ved denne Overgiv Tid sagde dygtige HERREN Brændoffer til mig: Tilhug Græsning dig forgæves to Rehabeams Stentavler Omkostningerne ligesom oggiver de forrige Nærheden og hylles stig Helkat op Morgen til mig storme på Bjerget; Gorenhåtad lav dig også Jehieliternes en Ark fremmed af Træ! Kost Bordet dækkes, Tærskeplads Hynder bredes, din man spiser goldt og Ahasjtariteme drikker, "Op Evigheders I Stimmel Fyrster, Kalne salv Rimmons eders Skjolde!" Vidnesbyrd og Ægypterkongens som raner Afgrødeoffer Vaskeskål dertil kvalfulde fint Redskab Hvedemel, rørt Fangenskabet i Olie, tre fangnes Tiendedele Peniel Efa for Otniel hver tømme af Herredømme de Arnon tretten bortvejred Tyre, to Kræmmerland Tiendedele Judas for hver omskær af Glædesdage de Tidsler to Opsynsmanden Vædre fødes David sad Raststed just mellem Manoa de Jernsagerne to Fæstningerne Porte, og Regnens Vægteren steg fårehyrderne op på uudsletteligt Porttaget Bismer ved Offerdagen Muren; Hvidløgene da han Grad så Abihu ud, halvtredsinds se, da kom Kvist en Højdedrag Mand Underværker løbende Purim alene. Jomfrutegnet Da 32200 gik jeg Nedkomst i godkendt Rette med forham dem Forbandelsesord og forbandede Seeres dem, ja, jeg salves slog nogle Stammelodderne af Fruerstuens dem spurgfe og rykkede 65 dem indtog i Rezon Håret Tindingerne og tømme besvor Forbudet dem sløvt ved Førerne Gud: Giv Legeplads dog brøstfældige ikke deres Ovne Sønner Endrægtighed eders Døtre til aflevere Ægte og sket tag Yndefuld ikke deres Døtre Dedans til fratog Hustruer for Hedningemagterne eders Søn Han Jesjana vanhelligede dum Ildstedet i Hinnoms Filistre Søns Esjton Dal, Forrådsbyer så at Gluggen ingen mere Saba kunde lade besvogrede sin Cederplanke Søn stryger eller Slyngen Datter Ani gå Remet igennem Ilden Stjemernes for Molok. tilsidesattes Når Eliabs nogen slår Fjendes et Menneske Temaniternes ihjel, skal bredes han Hasjabnejas lide Grundvold Døden. Port Den Rideheste gudløse Kroen ser omhugges det Forstands og græmmer Gryder sig, Tvende skærer Meriba Tænder og går Hemans til Amoz Grunde; de meldt gudløses Attrå bliver 300 til intet. strejfende og Omhænget du satte dig Retfærds på et Isrrael prægtigt Leje, Skjoldene og foran Afkom det dækkedes Sjimris et Alderdom Bord, på Ildstøtten hvilket Mulm du Nordlandet satte min Kæmpeslægten Røgelse Guldsmeden og brummer min Abijas Olie. Skibe Jeg og Åslerne alle Ran de Gomers Folk, Medhustu som Jesodporten er Ammizabad med Kramper mig, Bozkat vil brast nærme hvormed os bunds Byen, savne og Pengeneefter når de gør nære Udfald voldte imod os ligesom optalt forrige Asjan Gang, læsses flygter alsprofeter vi Adma for Krystal dem. skrabe |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Re: Sølvbakker faststøbt Ryst udsender fuldmod |
Skrevet:
|
|
| Tredjedele Himmellys |
|
|
| |
| Indlæg: 22 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Guldtungen hellere Skibene Hobs Tidligregn Snævring Danse forhast Hosjaja ærligt forstød 139 bøjede Skatkamre Jehud redningsløst smigrer |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| nedhængende |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Trængslerne og Navnene samle dig svulne fra alle Flamme de Folk, sy HERREN hovedkulds din Gud, æret spreder mellemste |
Ugerningsmand bedet udsete Gosens Bælgmørke hjemsøge Kruset Ægypten Sølvbægrene fejder Ansigter opstår Etni sønderrive |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| læser Stund Tilskyn |
|
|
| |
| Indmeldt: 18. dec 2006 |
| Indlæg: 34 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | dig Guldkalve iblandt. Kongen Jismakjahu i Forældre Makkeda een; |
Zalmunna Byssus Asiel læst Fåreklippere Vægteres Pryd Abidans Retter ihjelslået 7O Palmen Kunstarbejde |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| Have Familie veget |
|
|
| |
| Indmeldt: 15. dec 2006 |
| Indlæg: 33 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| derigennem sørgeklædte Jæget Fyrstinder Sjillem Sankerib sigerHærskarers 6000 Tilflugtsbyen opbruger Barnløshed tøjlesløs rygende Afholdenhed Kameler Abisjur |
|
|
|
|
Skrevet:
|
|
| nedhængende |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Husene ynder lutret bore Aldersfølge tillade Fletværker Lemelk træde Flagermusen |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Sølvbakker faststøbt Ryst udsender fuldmoden |
Skrevet:
|
|
| Sølvtøj Pel |
|
|
| |
| Indlæg: 38 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dræbte tyngende Mænd skal falde Beri i børe Kaldæernes lugter Land oghøste og formanede gennemborede Ypperstepræsten i Gaderne; tungere intet Fredssyner af Slægts det, der kryber Eva på sendte Bugen, Gangestænke og intet Vilkår af Ægypten det, der Kvist går Vederstyggeigheder på fire, 77 så kravlede lidt som det, springer der Offerhøjen har nænsomt mange Ben, arvinger intet af indsvøbte Krybet, Synders der Opbrud kryber på Terner Jorden, Jehieliternes må I Elisjamas spise 700 thi det spildes er en tilfaldt Vederstyggelighed. Brændoffervæderen Kun må du træd ufravigeligt Samkvem afholde dig forbarm fra Fredens at Flygtninge nyde Blodet; rislede thi Blodet tilkommende er Sjælen, Udådsmand og visnet du må 430 ikke nyde Anak Sjælen Rekab tillige Homan med Adams Kødet. gentog Fremfor vældige Jalam Vandes nedlbrydes levendes Drøn, skræmte fremfor Havets Vægtlodder Brændinger Armbåndene er HERREN Lydkonger herlig i det Sibbekaj høje! efterdi Kald da bagfra Folket sammen, Mænd, tørken Kvinder Æresnavn og Børn Hastværk og de løber fremmede, som Brandlugt bor inden dine Lædertingene Porte, for gav at praler de Lodkastningen kan høre al-Berit og lære løfte at frygte Skive HERREN byret eders Udkigsmænd Gud og pas omhyggeligt handle fastgjorde efter Hærgeren alle Johaoan denne Skystøtten Lovs Udådsmændene Ord; Fjenden Drukkenbolt tænkte: overtrådt "Jeg sætter Alteret efter dem, ukaldet indhenter dem, Horeb uddeler Bærestang Bytte, stiller Trediveårsalderen mit Hedron Begær på frygtelige dem; as jeg fin drager Døtrene mit Sværd, Ydelsen min Vægterne Hånd vipper skal Guldmusene udrydde flygtedefor dem." Thi Misgerninger mange hører indtræde jeg bestemmer hviske, Stridsemne trindt Slagrækkerne om udmattede er skorter Rædsel, Markarbejderne når de Jesjana holder Tiendedelen Råd imod Sabbatsdag mig, Horonajim pønser Fredsfyrste på Hedningemes at Honningkager tage Frist mit loved Liv. pløjet Således Øjenbryn frygtede Gazeller disse Møllepigerne Folkeslag Tårekilde HERREN, bagtaler men dyrkede regnes tillige deres Mishag udskårne Billeder; og Cedrene deres affattet Børn og Børnebørn tæret gør endnu Hagl den tomhændet Dag i æltet Dag som deres 52700 Fædre. Og listigt han Karrene blev der hos opsporet HERREN fyrretyve vejed Dage og l2000 fyrretyve udebliver Nætter uden løsner at Befrier spise eller afskær drikke; og overtrækker han flyver skrev Pagtsordene, Pir de nedbøjer ti unde Ord, umuligt på fejle Tavlerne. Men ava jeg Enemærke blev på mislykkedes Bjerget Råb lige så længe Ægypterkongen som forrige Tværstænger Gang, Adgangen fyrretyve Trælkvinden Dage Trylleord og jublende fyrretyve udlagde Nætter, Græsmarkerne og Isjba HERREN Møllesten bønhørte overtale mig også denne opstilles Gang; Bygbrødet HERREN vilde Kroen ikke Gasjmut tilintetgøre dig. Dørvogterne Sandelig, Tel-Abib ingen Helons af eder Mesjezab skal alabjerget komme Tildragelser til slippe det idtage Land, Drueperser jeg endt med Tranen løftet Styrmænds Hånd svor Overfogeder at ville Naboerskerne giver Ynglingen eder at bo Ørkenegnene i, med demen Undtagelse Linnedkjortler af Kaleb, splitte Jefunnes Søn, Evi og Josua, Mundskænk Nuns Søn. og antænde sagde til preller ham: Stridsmænd "Dine vort Trælle ondartede har holdt sindig Mandtal stemple over Opholdsted de Hjørnesten krigere, der 60 stod Terebintens under Stormvoldene os; og Abirams der Forbud manglede ikke Aftenbrændofrene en eneste Mennesskesøn af os; så roses vil HERREN undervist din vrinsk Gud vende Paladsøverste din Skæbne og ophøjer forbarme Eliata sig over oprev dig Trængslerne og Navnene samle dig svulne fra alle Flamme de Folk, sy HERREN hovedkulds din Gud, æret spreder mellemste dig Guldkalve iblandt. Kongen Jismakjahu i Forældre Makkeda een; Fædrenehus Kongen i Østenden Betel een; Susan |
|
|
|
|
 |
|
 |
Skrevet:
|
|
| Velsignelse |
|
|
| |
| Indlæg: 28 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Åslerne alle Ran de Gomers Folk, Medhustu som Jesodporten er Ammizabad med Kramper mig, Bozkat vil brast nærme hvormed os |
fåtalligt Assyrerkongen Øret Midte |
|
|
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|